Ilmainen Heimon monilajimestarit liikuntakerho 7-13 -vuotiaille pojille ja tytöille. Kaiken tasoiset harrastajat ovat tervetulleita mukaan.

Ryhmässä harjoitellaan monipuolisesti eri lajeja ja leikitään liikunnallisia leikkejä.

Harjoitukset: Nöykkiön koululla launtaisin klo 13.00 - 13.45. Kausi 15.9. - 27.4.2025.

(Pois lukien koulun lomat ja muut koulun puolesta tulevat vuoroperuutukset, syysloma 14.–18.10, joulutauko 5.12.–7.1, hiihtoloma 17.–21.2. ja juhlapyhät)

Free of charge versatile sports club for children aged 7 to 13. Everyone is welcome to participate.

The group will be practising different sports and playful games in a group. Examples of games and sports: ultimate frisbee, elephant football, floorball, basketball.

Laji Salibandy
Kotipaikka Nöykkiön Koulu
Jäseniä 14
Olli